Reizen en Studeren in Australië - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Robert Spaans - WaarBenJij.nu Reizen en Studeren in Australië - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Robert Spaans - WaarBenJij.nu

Reizen en Studeren in Australië

Door: Robert Spaans

Blijf op de hoogte en volg Robert

18 Mei 2009 | Nederland, Groningen

Hey!!

2 Juli 2009, dan is het zover. Ik ga een half jaar reizen, studeren en feesten in dat land down under!!
Australië!! Op 3 juli land ik in Singapore om daar een dagje rond te lopen. De volgende dag vertrek ik naar Sydney. Vanaf daar ga ik een maandje reizen: Sydney - Cairns en daarna vliegtuig in naar Melbourne...dat wordt mijn studieplek voor 4 maanden!

Ik blijf tot eind november in Melbourne om daarna weer een maand te reizen en vlieg op 12 januari weer terug naar Nederland...
Groeten,

Robert

  • 22 Juni 2009 - 14:58

    Esther:

    huh?! ECHT?!!?!? Ga jij naar AUSTRALIE? Wat gaaf zeg ;)
    hahah..
    Buurjochie, ik zie je vast nog ervoor, dus ik zeg nog geen veel plezier!
    xx Esther
    ps.. neem je die blouse mee?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Robert

To Fly!

Actief sinds 23 April 2009
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 35342

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Leren Vliegen

15 Oktober 2013 - 09 December 2013

Bangkok, Vietnam, Cambodja en...

04 September 2012 - 04 Oktober 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Stage bij de LU, Wonen in Antwerpen

02 Juli 2009 - 23 December 2009

Studeren in Australie

Landen bezocht: