Veel meegemaakt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Spaans - WaarBenJij.nu Veel meegemaakt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Spaans - WaarBenJij.nu

Veel meegemaakt

Door: Robert Spaans

Blijf op de hoogte en volg Robert

19 Juli 2009 | Australië, Sydney

Hey,

Allereerst bedankt voor alle reacties. Het is hier nog steeds super, zit nu op een bankje aan de haven van arlie beach, 9 uur en al 20 graden. Over paar uur vertrek ik op een grote zeilboot naar de whitesundays, mooie eilandengroep. In de afgelopen week heb ik veel meegemaakt, eigenlijk teveel om op te schrijven, maar zal het proberen. Ik was dus aangekomen in Byron bay, heb daar surfles genomen, ging goed dus volgende dag zelf. Iets te overmoedig want ik bakte er niks van. Ook hardgelopen in byron bay, ging goed. Ja mensen, doel is nog altijd marathon van melbourne begin oktober. Volgende dag vertrokken met 3 australische meiden naar het noorden. Ze hadden eigen auto, dus was super. Auto werkte alleen niet altijd, dus meesten we af en toe water toevoegen. Ik ben met de bus na afgezet zijn door de meiden doorgegaan naar verschillende plaatsjes, uiteindelijk uitgekomen in hervey bay. Met de boot naar Fräser island, grootste zandeiland van de wereld. Daar supermooie tijd gehad, 2 nachten kamperen, en met 10 mensen in 4x4 eiland rondgecruist. Foto's volgen nog. En nu dus hier.

Groetjes


  • 25 Juli 2009 - 18:18

    Opa Spaans:

    hallo robert,
    hoe maak je het, opa heeft prima dag gehad met pa, ma en lennard, stukje kustpad, ik heb mooie foto's van je gezien, ben blij dat je zo doorzet, dat je een hoop dingen mag ervaren, hierbij sluit opa af en ik wens je het aller aller beste,
    tot ziens,
    opa

  • 26 Juli 2009 - 22:17

    Kristian:

    Hey Robbie,

    Gaaf om te lezen wat je allemaal heb gedaan! Ook deze keer weer mooi foto's gemaakt. :-) Ik zie dat je al een aardig Australisch tintje begint te krijgen.

    Ik ben weer terug in Nederland, na de lange autorit vanuit Servie. Heb met de BMW ff 200 km/u getipt, Aleks zelfs 220. :-D:-D

    Zo te horen heb je het daar goed naar je zin.
    Ik spreek je nog wel!

    Gegroet,

    Kristian

  • 29 Juli 2009 - 15:59

    Nicht Cindy:

    Hey Rob!!!

    Wow, wat klinkt dat allemaal onwijs cool zeg en wat zie je er al lekker australisch gebruind goed uit!
    Ik heb zoals je weet best wat gereist enzo, maar vind het zo stoer van je dat je dit gewoon ff doet in je eentje op je 20ste, wat een geweldige ervaring voor de rest van je leven.
    En ik zie dat de familie ook goed meeleeft, zelfs een berichtje van opa,wat lief, hahaha.
    Nou Rob, heel erg veel plezier daar, geniet van elk moment en alle ervaringen!
    We houden het blog in de gaten vanaf nu.

    Kus van Cindy en ook de hartelijke groetjes van Wouter
    x

  • 29 Juli 2009 - 18:55

    Titia En Martin:

    He die Rob,
    Man, man, wat een avonturen. Gaaf om te lezen, zeg.
    Gaat er binnenkort ook nog gestudeerd worden, of blijft het feest?
    Kicken foto's ook, trouwens.
    We hopen dat de rest van je tijd 'down under' net zo fantastisch zal zijn.

    Groetjes,

    Titia en Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Robert

To Fly!

Actief sinds 23 April 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 35447

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Leren Vliegen

15 Oktober 2013 - 09 December 2013

Bangkok, Vietnam, Cambodja en...

04 September 2012 - 04 Oktober 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Stage bij de LU, Wonen in Antwerpen

02 Juli 2009 - 23 December 2009

Studeren in Australie

Landen bezocht: