Singapore & Sydney - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Spaans - WaarBenJij.nu Singapore & Sydney - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Spaans - WaarBenJij.nu

Singapore & Sydney

Door: Robert Spaans

Blijf op de hoogte en volg Robert

07 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hey people,

Mijn eerste berichtje dan vanuit Sydney. Ik ben inmiddels bijna een week van huis.

Vorige week donderdag vroeg vertrokken. Met KLM naar London waar om 12.00 mijn vliegtuig vertrok naar Singapore. Vlucht was lang, maar kon me wel goed vermaken: slapen, film kijken, beetje praten (zat een tsjechische naast me). In Singapore vliegtuig verlaten en Wat Een Mooi vliegveld. Changi Airport, echt super, heel veel planten en alles past echt bij elkaar. Dagje Singapore gedaan (foto's komen nog). Singapore was heet maar erg mooi en ben blij dat ik er langs ben gegaan. Geslapen in prima hotel tussen Airport en Stad in. Volgende ochtend weer terug met metro naar airport. Jezus, die metro was echt super druk die avond ervoor, alleen maar studentjes. Zo enorm druk, en zo snel gaat het. Maargoed, weer vliegtuig in, 8 uur vliegen, en daar zijn we dan: Sydney. Niet zo mooi vliegveld als Changi Aiport, maar toch okey. Trein genomen richting centrum vervolgens 2 minuten lopen naar hostel. Kom ik binnen in mijn kamer, is halve kamer vol met allerlei Engelse meiden. Half dronken, maargoed, me voorgesteld en uurtje later gaan slapen, wilde nog uitgaan met deze dames, maar zoals gezegd waren ze behoorlijk lam. Na half uur buiten hebben gestaan vond ik het wel mooi en ben ik naar binnen gegaan en heb ik lekker geslapen. Volgende dag Sydney bekeken, was cool en erg mooi(pictures volgen nog). Volgende dag hardgelopen ging ook goed, voor de rest heb ik nog australisch 06-nummer geregeld en bankaccount.
Vanavond 18.00 vertrek ik alweer naar Byron Bay surfplaatsje 800 km ten noorden van Sydney. Nachtbus.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten,

Robert

  • 07 Juli 2009 - 09:37

    Brenda:

    Hi Robert, zo te lezen kan je je daar wel prima vermaken! echt heel gaaf!
    In Groningen regent het nu, dus ben wel een beetje jaloers op jouw Sydney..
    xx Bren

  • 07 Juli 2009 - 20:21

    Paps En Mams:

    Ha die Rob,
    Eindelijk een berichtje van ons. Zijn net terug van 5 dagen wandelen in Belgie. Goed gehad.
    Hadden natuurlijk al wat gehoord via de telefoon, maar weer fijn te lezen, dat je het naar je zin hebt en veel ziet (inclusief lamme engelse meiden). Goh nu al weer op pad naar het noorden met een nachtbus. Zijn benieuwd wat je daar weer gaat zien en meemaken.
    Wij gaan morgen die knurft in Zeeland weer zien. Heeft één keer wat van zich laten horen en verder kregen we vandaag alleen een smsje hoe laat we morgen worden verwacht. Het is alleen maar halen en brengen met die gozer.
    Nou Rob we zijn trots op je en horen graag gauw weer wat van je.
    Gr
    Paps en mams

  • 09 Juli 2009 - 10:14

    Michiel En Sjal:

    Robert!

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen in Australië. Maar daar waren we ook niet bang voor, desnoods had je natuurlijk zelf die kist aan de grond gezet ;).
    Wel jammer om te lezen dat je alweer twee kansen hebt laten lopen. Eerst zit je 24 uur naast een Tjechische dame en vervolgens mis je een kans voor open doel bij die zatte Engelse. Maar goed... ook Christiano Ronaldo zal bij Real Madrid wel eens naast gaan schieten.
    We lezen dat je je verder goed vermaakt, dat is mooi! Hebben ze daar in Australië ook Brinta of moeten we een keer een pak opsturen?
    Overigens missen we hier in onze Groningse bunker wel een aantal dingen; de radio, een paar Heineken glazen en ook de schaar is foetsie :( Weet jij hier meer van?!

    Have fun daar!

    Groeten,

    Je ex-huisgenoten Michiel en Sjal

  • 09 Juli 2009 - 16:27

    Esther:

    Robbbbbb..!
    Hahahahah, allereerst; ik moet zo lachen om dat berichtje van je vader en moeder! haha die Len!
    Hoe is t? Byron Bay is echt te geweldig he (L)
    Nou geniet ervan! X

  • 10 Juli 2009 - 19:06

    Je Grote Broertje:

    Hey Rob,

    Ben net 2 dagen terug uit Zeeland, was lachen.
    Ben nu voor het eerst ook te ver gegaan met de drank, hoewel niet zo erg als jij :P
    Ik lees dat je het naar je zin hebt en het goed met je gaat.Ik ben benieuwd hoe het surfen is gegaan en wat je binnenkort nog van plan ben. Het zijn trouwens mooie foto's, maar helaas zie ik daar geen foto's van het vliegveld van Singapore tussen, was toch zo mooi.

    Groetjes,

    Je grote broertje Lennard

    P.S. Die jaapie van een vader is degene die hier de knurft is.


  • 12 Juli 2009 - 09:22

    Marloes:

    Hey!
    Leuk om je waarbenjij.nu te lezen! Ben benieuwd naar je volgende verhalen!

    Maar anders tot over 3 weken in Melbourne! Jaaa aftellen voor mij! Ik heb er zin in

    Groetjes, Marloes

  • 14 Juli 2009 - 15:14

    Lena:

    Hee robert!

    Spectaculair hoor, en gewaagd, zo in je eentje touren! En ook interessant hoe jij zelfportretten maakt! ;) Maar wel tof! Heel veel plezier! En toch begrijp ik net waarom je niet met de engelse meisjes bent gaan stappen... ;)
    Haha, grapje!

    Liefs, Lena

  • 15 Juli 2009 - 09:10

    Timothy:

    G'day Rob!

    Mooi dat je veilig bent aangekomen in Sydney en dat alles je tot nog toe bevalt! Nu bezig aan de reis naar het Noorden? Heeel gaaf! Veel plezier daar down-under en ik houd je blog in de gaten!

    Seeya Mate!

  • 15 Juli 2009 - 13:15

    Kristian:

    Hey Robie!

    Hoe gaat ie er mee?!? Zo te lezen wel goed. :-)
    Heb hier in Servie toch ff ergens een internet adresje kunnen vinden.

    Je heb mooie foto's gepost; vooral die met die soort zwart/grijze lucht is er mooi.
    Hou ons op de hoogte! :-D

    Gegroet,

    Kristian

    PS: Wann ik weer in Nederland ben belle we! :-)

  • 22 Juli 2009 - 17:19

    Nico:

    Hey robert,

    Vet chill. Ik hoop dat ik volgend jaar ook kan. Klinkt allemaal erg goed. En zo te horen genoeg chicks om achter aan te gaan.

    Have fun en spreek je weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Robert

To Fly!

Actief sinds 23 April 2009
Verslag gelezen: 6055
Totaal aantal bezoekers 35351

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Leren Vliegen

15 Oktober 2013 - 09 December 2013

Bangkok, Vietnam, Cambodja en...

04 September 2012 - 04 Oktober 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Stage bij de LU, Wonen in Antwerpen

02 Juli 2009 - 23 December 2009

Studeren in Australie

Landen bezocht: