Hardlopen, Study, Vakantie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Robert Spaans - WaarBenJij.nu Hardlopen, Study, Vakantie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Robert Spaans - WaarBenJij.nu

Hardlopen, Study, Vakantie

Door: Robert Spaans

Blijf op de hoogte en volg Robert

16 Augustus 2009 | Australië, Melbourne

Hey mensen,

Twee weken geleden schreef ik dat ik drie zaken ging regelen:
1. Fiets
2. Kamer
3. Baan

Ik ben niet verder gekomen dan de fiets, jaja echte Nederlander. De dag na mijn aankomst in Melbourne stond er al een fiets voor het hostel. Ik leef dus nog steeds in het hostel want het is me niet gelukt een kamer te vinden. Wel moet gezegd worden dat er ook niet echt gezocht is, voor een baan geldt hetzelfde. Baan MOET ik nog wel regelen: ik heb eergisteren 3 VLUCHTEN geboekt voor mijn mid-semesterbreak (herfstvakantie), dus geld vliegt er weer uit.
Ik ga naar Darwin, Max (buurjongen) bezoeken, dan naar Alice Springs en weer terug naar Melbourne. Ik wil NIEUW-ZEELAND doen in december voor 5 weken, dus geld is zeer welkom…

Maargoed, afgelopen twee weken dus voor het eerst naar UNIVERSITY gegaan. Eerste COLLEGES gevolgd, zaten interessante en minder interessante bij. Ik volg 4 vakken:
- Financial Risk Management
- Marketing Planning
- Planning and Investment
- New Venture and Development

Ik heb tot nu toe 3 vakken gehad, bovenste drie. De Risk en Planning & Investment waren wel erg gaaf, want gaat over investeren en risico’s: beurs, opties, futures enz….Iets waar ik de afgelopen maanden al beetje mee bezig ben; mijn aandeeltjes gaan weer goed. Maar vakken waren dus wel leuk, en school is mooi en goed. Ik zal er binnenkort nog wat foto’s van maken. Ik zit nog niet echt in een schoolritme maar dat zal snel veranderen denk ik.

Hardlopen, ben nog steeds aan het trainen. Marathon is zeer onzeker, elke keer dat ik mijn trainingschema wil opvoeren krijg ik last: SHINSPLINT. Zou vandaag ook mijn eerste halve marathon lopen, maar dat is hem toch niet geworden. Motivatie neemt af, nu ik niet het gewenste schema kan volgen.

Ik heb weer nieuwe FOTO’s upgeload, en deze keer heb ik alle foto’s bij elkaar gezet op Google Picasa:

http://picasaweb.google.com/spaans.robert/DropBox#


Geniet nog even van het weer in Nederland want hier is niet al te best….maar gelukkig zal dat met de komende weken wel verbeteren…

  • 16 Augustus 2009 - 13:52

    Pim:

    Hey Robert

    Gaaf zeg wat je allemaal doet!! Heb net even je foto;s gekeken en ziet er erg goed uit!
    Wel jammer van het hardlopen zeg last hebben van je shinsplint is erg vervelend. Succes op de Uni

    Groetjes Pim

  • 18 Augustus 2009 - 20:22

    Nico:

    Ha robert mooi om te zien hoe je bent omringt door vrouwen :p

    Wel klote dat je elke keer last heb van je schenen, Moet je mee oppassen kan chronisch worden. Maar evengoed zou wel mooi zijn als die marathon lukt!

    Verder ziet er allemaal best chill uit :D

    Hier heb ik nog even vakantie en mag dan ook weer knallen.

    Heb nu een racefiets dus daar vermaak ik me prima mee nu het nog lekker weer is

    Gr Nico

  • 19 Augustus 2009 - 19:45

    Esther:

    Robbbbbbiieee!
    Hoe is het? (Domme vraag geloof ik!)
    Heb net je ouders gesproken, die vertelden al dat je het zo gaaf hebt!
    Ik ben net terug van een 5 weekse trip, met als afsluiting een festival in Budapest, was echt helemaal geweldig!
    Ok maar wat kan jou dat eigenlijk schelen, haha.. Ik hoop dat de marathon gaat lukken!
    Heeeeel veel plezier, ook van mijn ouders en een x van Esther.

  • 24 Augustus 2009 - 19:39

    Titia Spaans:

    He Robert, klinkt allemaal erg cool. Foto's zijn ook heel gaaf! We hopen dat je binnenkort baantje kunt vinden, anders moet je maar gaan collecteren in de familie! Veel succes en vooral plezier verder! Groeten van Martin en Titia

  • 01 September 2009 - 08:56

    Ingeborg:

    hey kerel! wat maak jij een gave reis zeg. Having the time of your life..
    (Waarschijnlijk overbodig) advies: bouw af en toe ook even een momentje in om al die indrukken te laten
    bezinken, want 't is wel veel wat je meemaakt.

    Er schuilt trouwens een geweldige fotograaf in jou, dus mogelijkheden te over voor de toekomst...

    Leuk te horen dat het je op de universiteit goed bevalt en joh, dat schoolritme komt vanzelf wel.
    Zit er hier trouwens ook (nog) niet in: Saskia zit nog in Spanje
    en Evelien is met de introductiedagen in Breda bezig. Die begint morgen (2/8) met het echte werk.

    Robert, het ga je goed en heel veel groeten van ons allemaal.
    We blijven je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Robert

To Fly!

Actief sinds 23 April 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 35334

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Leren Vliegen

15 Oktober 2013 - 09 December 2013

Bangkok, Vietnam, Cambodja en...

04 September 2012 - 04 Oktober 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Stage bij de LU, Wonen in Antwerpen

02 Juli 2009 - 23 December 2009

Studeren in Australie

Landen bezocht: